دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
عرضه آثار «بوستان کتاب» در 7 نمایشگاه قرآنی

موسسه بوستان کتاب در طول ماه مبارک رمضان، آثار قرآنی خود را در نمایشگاه‌هاي کتاب در هفت استان کشور و به طور همزمان عرضه می‌کند.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي موسسه بوستان كتاب، مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، در اين باره عنوان كرد: اين مركز به مناسبت ماه مبارك رمضان آثار قرآنی و كتاب‌هاي مرتبط با موضوعات اهل‌بیت(ع) و معارف اسلامی خود را در مراکز هفت استان تهران، اصفهان، قزوین، ساری، بیرجند، کرج و اهواز ارايه كرده است. 

وی افزود: این نمایشگاه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارند و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند هر روز از ساعت 17 تا 23 از آنها بازدید كنند. 

محدثی بيان كرد: تمامي آثار عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با تخفیف 20 درصد عرضه شده‌اند و علاقه‌مندان مي‌توانند با ارايه بن کتاب آثار مورد نياز خود را تهيه كنند. 

كارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به طور غیر حضوري، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني www.bustaneketab.com و پرداخت هزينه كتاب از طریق کارت‌های عضو شتاب، آثار مورد نظرشان را به صورت اینترنتی بخرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها