دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
«تنهاتر از اميد» مهدي‌زاده آماده انتشار شد

ابراهيم مهدي‌زاده از نگارش تازه‌ترين اثر داستاني‌اش با نام «تنهاتر از اميد» خبر داد. به گفته وي، اين رمان با مروري بر مسايل اجتماعي،‌ فرهنگي و انساني، موضوع خوابگاه‌هاي دانشجويي تهران از سال‌هاي دهه 40 تا سال 84 را از نگاه راوي اول شخص روايت كرده است.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مهدي‌زاده اين رمان را با مجموعه داستان «سفرخاك»، متفاوت توصيف كرد و گفت: اين داستان در فضايي شهري و كاملا متفاوت با مجموعه داستان «سفرخاك» نوشته شده است و مرور مسايل متفاوت اجتماعي و انساني در مجموعه وسيعي از وقايع دو، ‌سه دهه قبل از انقلاب تا دوران حال را مد نظر دارد.

وي افزود: اين داستان در واقع داستان زندگي يك جوان از نگاه خودش است. پدر اين جوان مترجم است و شايد به همين دليل خانواده وي نمي‌پذيرند كه او نيز به اين حرفه گرايش پيدا كند.

اين داستان‌نويس همچنين گفت: در اين كتاب مجموعه‌اي از مسايل انساني،‌ موضوعات تاريخي و حتي مسايلي خانوادگي در گذر اين سال‌ها بيان شده است، ضمن آنكه مسايل خوابگاه‌هاي دانشجويي و نگاهي كه راوي و قهرمان اصلي داستان نسبت به گذشته‌اش دارد، ‌از محورهاي اصلي اين رمانند.

به گفته مهدي‌زاد، نگارش اين رمان تمام شده ولی هنوز ناشر آن مشخص نشده است.

وي دو اثر داستاني ديگر را نيز آماده انتشار كرده است.

مجموعه داستان «سفر خاك» مهدي‌زاده امسال (90) از سوي نشر ثالث راهي بازار كتاب شد. اين كتاب دربرگيرنده داستان‌هايي با محوریت فرهنگ و آداب و رسوم جنوب ایران است كه به نوعي  دغدغه‌هاي نويسنده را نسبت به زادگاهش بازگو كرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط