چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
ثبت‌نام 60 چاپخانه‌دار ايراني براي حضور در نمايشگاه شانگهاي 2011

تا كنون بيش از 60 چاپخانه‌دار ايراني براي حضور در نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي شانگهاي 2011 ثبت‌نام كرده‌اند. دست‌اندركاران و فعالان صنعت چاپ ايران تا 10 روز ديگر براي ثبت‌نام در اين نمايشگاه فرصت دارند. در اين دوره از نمايشگاه چاپ شانگهاي، جمعي از فعالان چاپ ايران در قالب هيات تجاري به چين سفر مي‌كنند تا زمينه تعاملات دو طرفه را در بخش صنعت چاپ فراهم كنند.-

مسعود فرشي‌فريد، مدير گروه «بازديد» به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: افرادي كه تاكنون ثبت‌نام كرده‌اند از فعالان بخش‌هاي مختلف صنعت چاپ از جمله افست، ديجيتال و صحافي هستند.

وي ادامه داد: در اين دوره از نمايشگاه چاپ شانگهاي، جمعي از فعالان چاپ ايران در قالب هيات تجاري به چين سفر مي‌كنند تا زمينه تعاملات دو طرفه را در بخش صنعت چاپ فراهم كنند.

فرشي‌فريد با بيان اينكه در اين نمايشگاه جديدترين ماشين‌هاي حوزه چاپ، بسته‌بندي و ليبل، مواد اوليه چاپ مثل مركب، سلفون و زينك   عرضه مي‌شود، اظهار كرد: در دوره‌هاي گذشته ايرانيان علاوه بر خريداري دستگاه‌‌هاي مدرن و به روز صنعت چاپ، توانستند با دستاوردها و تكنولوژي ماشين‌هاي جديد نيز آشنا شوند.

به گفته وي، نمايشگاه امسال در فضايي بالع بر 150 هزار مترمربع و 10 سالن برگزار مي‌شود كه نسبت به دوره قبل سه سالن به مجموعه افزوده شده است. همچنين امسال يكي از روزهاي نمايشگاه به نام ايران اختصاص دارد و در اين روز توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي چاپي كشورمان به نمايش گذاشته مي‌شود.

نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي شانگهاي چين 23 تا 28 آبان امسال برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها