سه‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کتاب سال کاریکاتور اصفهان منتشر می‌شود

خانه کاریکاتور اصفهان قصد دارد «کتاب سال کاریکاتور اصفهان»‌ را با هدف معرفی هنرمندان فعال و برجسته اصفهانی منتشر كند. از تمامی هنرمندان اصفهانی دعوت شده تا آثار خود را برای انتشار در این کتاب ارسال کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، خانه كاریكاتور اصفهان در نظر دارد به‌طور سالانه كتابی از مجموعه نمایشگاه‌های خود و همچنین آثار تولیدی كارتون و كاریكاتور اصفهان را با عنوان «كتاب سال كاریكاتور اصفهان» منتشر كند.

این كتاب با هدف معرفی هنرمندان فعال و برجسته در زمینه كاریكاتور به جمع آوری و ارایه آثار كارتون و كاریكاتور اصفهان در چند سال اخیر در قالب كتاب سال ۹۰ می‌پردازد.

خانه كاریكاتور اصفهان از تمامی كاریكاتوریست‌های اصفهانی دعوت کرده است تا با موضوع «بهترین اثر خود» در این فراخوان شركت كنند.

كتاب سال کاریکاتور شامل بخش‌های كارتون، كاریكاتور و كمیک‌استریپ است.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۰ است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم فراخوان و اطلاع شرایط ارایه آثار، به خانه كاریكاتور اصفهان واقع در چهارراه آبشار، پارک ایثارگران، خانه هنرمندان، خانه كاریكاتور اصفهان، دبیرخانه كتاب سال مراجعه کنند.

همچنین دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان در نظر دارد به طور سالانه مجموعه‌ای از آثار طنزپردازان اصفهانی را با عنوان «كتاب سال طنز اصفهان» منتشر كند. به همین مناسبت این دفتر از تمامی طنزپردازان اصفهان برای ارایه آثارشان جهت چاپ در این كتاب دعوت کرده است.

طنزپردازان می‌توانند آثار خود را به‌ صورت تایپ‌شده یا روی لوح فشرده، و در قالب موضوعات خانواده، اخلاق، عدالت و پیشرفت ارایه کنند. آخرین مهلت دریافت آثار ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۰ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها