دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
دايرةالمعارفي براي متخصصان تندرستي و آمادگي

«تجويز فعاليت ورزش» عنوان كتابي از «ديويد پي. سواين» و «براين سي. لوتولتز» است كه به زودي با ترجمه عباسعلي گائيني از سوي نشر علوم ورزشي(حتمي) روانه بازار كتاب خواهد شد.-

رضا حتمي، مدير اين انتشارات، در گفت‌‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر عنوان كرد: اين كتاب با رويكرد مطالعه موردي در حوزه آمادگي جسماني، تندرستي و تناسب اندام تنظيم شده است و مي‌كوشد برنامه‌هاي تمريني مناسبي را براي درمان و بهبود بيماران ديابتي، قلبي ـ تنفسي، چاقي و پرفشار خوني و همچنين بانوان باردار طراحي كند.

وي از اين نوشتار به عنوان دايرةالمعارف متخصصان حوزه تندرستي و آمادگي جسماني ياد كرد كه مي‌تواند پيشنهادها و توصيه‌هاي قابل توجه درماني را به مربيان اين حوزه ارايه دهد.

مدير مسوول انتشارات علوم ورزشي عنوان كرد: دانشجويان، استادان و مربيان رشته تربيت‌بدني و كارشناساني كه در حوزه برنامه‌ريزي ورزشي فعاليت دارند، مخاطبان اصلي اين كتاب را تشكيل مي‌دهند.

انتشارات علوم ورزشي نخستين چاپ كتاب «تجويز فعاليت ورزشي» را ماه آينده با حجمي افزون بر 200 صفحه منتشر خواهد كرد.

دكتر عباسعلي گائيني، مولف و مترجم حوزه علوم ورزشي، از اعضاي هيات علمي دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه تهران است كه تاكنون تاليف و ترجمه آثاري مانند «آمادگی جسمانی»،‌ «اصول بنیادی فیزیولوژی ورزشی (انرژی، سازگاریها و عملکرد ورزشی)»، «راهبردهای تغذیه‌ای در فعالیت‌های ورزشی و کنترل وزن»، «آزمون‌های سنجش آمادگی جسمانی، مهارتی و روانی ورزشکاران نخبه رشته‌های مختلف ورزشی»، «ورزش و متابولیسم» و «بیوشیمی فعالیت‌های ورزشی» را در كارنامه كاري خود به ثبت رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط