سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
ضرورت تعيين زمان معين براي برگزاري نمايشگاه چاپ تهران

يوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اين‌كه بايد زمان‌‌بندي معيني براي برگزاري نمايشگاه چاپ تهران در نظر گرفته شود، گفت: با توجه‌ به بين‌المللي بودن نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي تهران، ضروري است سياستگذاران زمان مشخص و مدوني را براي برگزاري سالانه اين نمايشگاه پيش‌بيني كنند.-

افراش در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران، هفده دوره موفق را پشت سر گذاشته است و هنوز هم جاي توسعه و پيشرفت دارد كه اميدواريم به آن دست پيدا كنيم.

وي افزود: اين نمايشگاه محلي براي ارتقاي سطح اطلاعات دست‌اندركاران صنعت چاپ در داخل كشور است.

افراش به ايبنا گغت: معرفي جديدترين دستاوردها و تكنولوژي‌هاي صنعت چاپ و بسته‌بندي از ويژگي‌هاي اين نمايشگاه است كه خوشبختانه هر سال، در دو بخش كمي و كيفي، ارتقا يافته است.

سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اين‌كه چاپ اُفست، حضور كمرنگي در اين نمايشگاه دارد، اظهار كرد: ايران در بخش چاپ افست داراي تكنولوژي‌هاي برتر است و ضروري است كه دست‌اندركاران اين حوزه نقش پررنگ‌تري در نمايشگاه داشته باشند.

هجدهمين نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي تهران ديروز در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران گشايش يافت و تا پنج‌شنبه اول دي، از ساعت 9 تا 16 برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها