شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
بازديد 104 هزار تن از هجدهمين نمايشگاه چاپ تهران

بیش از 104 هزار تن از نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندي تهران بازدید کردند. امسال براي نخستين‌بار آمارگيري رسمي در مبادي ورودي اين نمايشگاه انجام شده است.-

عضو شوراي سياست‌گذاري هجدهمين نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي تهران به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در سال‌هاي گذشته افرادي در ورودي نمايشگاه‌هاي چاپ حضور داشتند و فقط اسامي افراد را ثبت مي‌كردند، اما امسال برنامه‌ مدوني براي سرشماري بازديدكنندگان انجام شد.

احمد ابوالحسني افزود: از سوي ديگر در ساليان گذشته اهميت چنداني به آمار بازديدكنندگان داده نمي‌شد اما امسال واحد آمار شركت سهامي نمايشگاه‌ها در اين زمينه فعال‌تر عمل كرد و تمامي بازديدكنندگان ملزم به دريافت كارت شناسايي بودند.

وي با بيان اين‌كه آمار تمام افرادي كه به نمايشگاه رفت و آمد داشتند، ثبت شده است، اظهار كرد: نمايشگاه امسال در 11 سالن برگزار شد و جلوي در ورودي هر سالن كارت بازديدكنندگان چك مي‌شد.

ابوالحسني تصريح كرد: يكي از ضعف‌هاي نمايشگاه‌هاي ايران نبود آمار مدون و مشخصي از نمايشگاه است كه خوشبختانه امسال بخش عمده‌اي از اين موضوع برطرف شد.

وي با اشاره به حضور بازديدكنندگان تخصصي در نمايشگاه هجدهم، يادآور شد: برپايي 18 نشست تخصصي در حاشيه اين نمايشگاه موجب گردهمايي بيشتر دانشجويان، فارغ‌التحصيلان و بخش‌ عمده‌اي از فعالان و دست‌اندركاران اين صنعت در نمايشگاه شده بود.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته با حضور 90 شرکت خارجی از 22 کشور جهان و 420 شرکت داخلی از 28 آذر به مدت چهار روز در محل دايمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط