کتاب «رسانه شناخت» نوشته «محمدجعفر محمدزاده» از سوي انتشارات دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها منتشر شد.-
نويسنده در يادداشت پشت كتاب، هدف از انتشار اين نوشتار را دستيابي به رهيافتهايي براي توسعه كيفي مطبوعات و تهذيب رسانه عنوان كرده است.
محمدزاده در مقدمه، اين نوشتار را حاصل گفتارها و گفتوگوها درباره دغدغههاي جاري در فضاي رسانه عنوان ميكند و مينويسد: «اميد دارم در ادامه مسيري كه همچنان پيشروي ما و آيندگان است، با اعمال سياستها و اجراي برنامههاي روزآمد، مطبوعات به شان و جايگاه حرفهاي خود نزديك شوند.»
اين نوشتار در سه فصل «يادداشتها و نامهها»، «سخنرانيها» و «مصاحبهها» به پنداشتههاي نگارنده در حوزه رسانه ميپردازد.
چاپ نخست كتاب «رسانه شناخت» از سوي انتشارات دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها با شمارگان 2000 نسخه، 179صفحه و به بهاي 25000 ريال روانه بازار نشر شده است.
نظر شما