پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
اطلاعات نمایشگاه روی تلفن همراه بازدیدکنندگان ارایه شود

ارایه اطلاعات لازم بر روی تلفن همراه بازدیدکنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیشنهادی است که یکی از مسوولان نشر «سایه گستر» قزوین ارایه داد.

یاسین حمیدی، مدیر فروش نشر «سایه گستر» قزوین درگفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در این باره اظهار کرد: اتفاقی که بسيار زياد در اين نمايشگاه به چشم مي‌خورد؛ سردرگمی علاقه‌مندان و خریداران کتاب در بین غرفه‌هاست. پیشنهاد می‌کنم كه مسولان در سال‌هاي آينده برای جلوگیری از سردرگمی بازدیدکنندگان، از نرم‌افزارهایی که بر روی تلفن همراه نصب می‌شوند، برای ارایه اطلاعات نمایشگاه بر روی تلفن همراه بازدیدکنندگان استفاده كنند.
 
وی افزود: همچنين بهتر است با کمک سیستم‌های اطلاع‌رسانی به‌شكل گسترده در سالن‌های اصلی و پر رفت و آمد‌‌، اطلاعاتي درباره آثار ارایه شده و غرفه ناشران در اختیار مردم قرار داده شود تا بازدیدکنندگان کتاب‌های مورد علاقه‌شان را به راحتی تهیه کنند. 
 
حمیدی با بیان این‌که نشر «سایه گستر» با 129 عنوان کتاب در نمایشگاه بیست و پنجم شرکت کرده است، گفت: 50 عنوان از این آثار چاپ نخستند و برای نخستین‌بار در این نمایشگاه کتاب عرضه شده‌اند.

وی درباره شاخص‌ترین و پرفروش‌ترین آثار نشر «سایه گستر» قزوین گفت: کتاب‌های‌ «راز»، «رویاها»، «نی محزون؛ گزیده اشعار استاد شهریار»، «آفتاب مهتاب»، مجموعه کتاب‌های «برایان ترسی» و «تو، تویی» از جمله شاخص‌ترین آثاریند که با استقبال خوب مردم هم روبه‌رو شده‌‌اند.

مدیر فروش نشر «سایه گستر» قزوین ادامه داد: استقبال مردم از این نمایشگاه تهران مطلوب است. البته اين نمايشگاه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با استقبالی وصف‌ناپذیر روبه‌رو مي‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۳ اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط