شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
فعاليت شيفت شبانه در 3  كتابخانه آبادان

رييس كتابخانه‌هاي عمومي شهر آبادان استان خوزستان از راه‌‌اندازي شيفت شبانه سه كتابخانه عمومي فرهنگ، ثامن‌الائمه و شهيد حداد عادل به دليل تغيير شرايط آب و هوايي خبر داد.-

بيژن طهماسبي با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: ساعت كار اين كتابخانه‌ها تا ساعت 11 شب افزايش يافته است. پيش از اين كتابخانه‌ها تا ساعت 19 و 30 دقيقه فعاليت مي‌كردند.

وي ادامه داد: اين تصميم به توجه به گرما و شرايط ويژه آب و هوايي استان خوزستان و شهر آبادان و با هدف دسترسي بهتر و مناسب‌تر اعضا اتخاذ شده است.

طهماسبي با بيان اين‌كه اهالي اين شهر به دليل گرما ترجيح مي‌دهند صبح‌ها در سكونت‌گاه‌هاي خود باشند، اظهار كرد: بعد از ظهرها كه هوا خنك‌تر و از گرما نيز كاسته مي‌شود، مردم براي مطالعه كتاب يا آماده شدن در كنكور به كتابخانه مي‌آيند و از منابع آن استفاده كنند.

به گفته وي، با اين اقدام علاوه بر افزايش خدمات روزانه، زمينه براي استقبال بيشتر مردم اين شهر بيشتر مي‌شود و مي‌توان برنامه‌هاي متفاوتي را در اين حوزه دنبال كرد.

طهماسبي همچنين در آستانه خرداد ماه از پيش‌بيني برنامه‌هاي گسترده اوقات فراغت در اين كتابخانه‌ها خبر داد و گفت: برگزاري جلسات روخواني و روانخواني قرآن، تفسير موضوعي قرآن كريم، نقد و بررسي كتاب، جلسات كتابخواني ويژه كودكان و نوجوانان و همچنين برپايي نمايشگاه تازه‌هاي كتاب برخي از اين برنامه‌ها به شمار مي‌آيند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط