سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳
افتتاح كتابخانه شماره 2 سياهكل در تير ماه

مدير كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان سياهكل در استان گيلان با اشاره به پايان مراحل ساخت و ساز كتابخانه مركزي اين شهر گفت: اين كتابخانه در زميني به وسعت 450 مترمربع و دو طبقه در پارك «شمس جهان خانم» شهر سياهكل اوايل تير ماه امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.-

عطاالله عطايي پيركوهي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: مراحل ساخت اين كتابخانه از يك سال و نيم پيش آغاز شده است و اكنون در مرحله نهايي انجام كارهاي داخل ساختمان قرار دارد.

وي ادامه داد: شهر سياهكل يك كتابخانه ديگر با عنوان كتابخانه «شهيد مفتح» دارد كه بخش عمده‌اي از نيازهاي مردم اين شهر را تامين كرده است.

عطايي در بخش ديگر سخنان خود درباره نياز روستاهاي اين شهرستان به كتابخانه روستايي اظهار كرد: دو روستاي «كوه‌پس» از توابع شهر ديلمان و «تازه‌آباد جانگاه» از توابع شهر سياهكل نيازمند كتابخانه‌اند و در صورت موافقت نهاد كتابخانه‌هاي عمومي، كارهاي اجرايي آن آغاز مي‌شود.

وي اظهار كرد: اكنون يك كتابخانه روستايي در روستاي پيركوه فعال است اما مردم روستاهاي مختلف به دليل افزايش جمعيت و نيز افزايش علاقه به مطالعه كتاب، خواهان احداث كتابخانه‌هاي جديدند.

به گفته عطايي، شهرستان سياهكل سه كتابخانه در شهر سياهكل، ديلمان و پيركوه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط