شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
تاكيد فرماندار ايوان بر توسعه فضاي فيزيكي كتابخانه‌ها

فرماندار شهرستان ايوان در نشستي با حضور معاون اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان ايلام بر توسعه فضاي فيزيكي و افزايش منابع كتابخانه‌هاي شهرستان ايوان تأكيد كرد و اين نشست درباره مسايل كتابخانه‌ها و كتابخواني بحث و تبادل نظر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي كتابخانه‌هاي عمومي استان ايلام، در اين جلسه كه در دفتر فرماندار شهرستان ايوان برگزار شد، «نورالدين الياسي» معاون اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان با قدرداني از تلاش‌ها و همكاري فرماندار و اعضاي انجمن كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان براي بهبود وضعيت كتابخانه‌ها و ترويج فرهنگ مطالعه مفيد، بر لزوم همكاري و تشريك مساعي نهادها و سازمان‌هاي فرهنگي براي تحقق اهداف سند چشم انداز سال 1404 تأكيد كرد.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به توسعه و احداث كتابخانه‌هاي روستايي در روستاهاي با جمعيت بالاي هزار 500 نفر اين شهرستان در سال‌هاي 1391 تا 1394 اشاره كرد كه در سند بالا دستي استان لحاظ شده است.

سپس «مجيد بيگلريان» فرماندار ايوان نيز در سخناني با قدرداني از خدمات صورت گرفته در شهرستان ايوان و با اشاره بر اهميت مطالعه و كتابخواني در فرهنگ ايران و دين اسلام، بر افزايش فضاي فيزيكي، افزايش منابع و توسعه كتابخانه‌هاي عمومي در روستاها تاكيد كرد.

وي افزود: اميدوارم با برنامه‌ريزي‌هاي فرهنگي و توسعه فضاها و منابع كتاب در كتابخانه‌ها بتوانيم در ترويج و توسعه فرهنگ كتابخواني در جامعه گام‌ برداريم.

بيگلريان همچنين براي واگذاري زمين به اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان در مناطق روستايي و توجه ويژه به اعتبارات عمراني كتابخانه‌ها قول مساعد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط