یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
کتابخانه‌های اردستان تعمیر و تجهیز می‌شوند

مدیر کتابخانه‌های عمومی اردستان در استان اصفهان از اختصاص 30 میلیون تومان بودجه برای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.-

حسن فرهادیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: بودجه تملک و دارایی کتابخانه‌های اردستان در سال 1390، مبلغ 30 میلیون تومان بود که 20 میلیون آن برای تعمیر و تجهیز کتابخانه شماره دو اردستان هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: 10 میلیون تومان دیگر این بودجه نیز برای نوسازی و بهسازی فضای پنج کتابخانه دیگر اردستان اختصاص یافته است.

فرهادیان با بیان این‌که کتابخانه شماره 2 اردستان از لحاظ وسعت و قدمت نیازمند مرمت و تجهیز بود، یادآور شد: نقاشی و نوسازی فضای ساختمان، بهسازی برخی از وسایل سالن مطالعه عمومی و ... در اولویت طرح مرمت قرار دارند.

وی همچنین از ساخت یک باب کتابخانه مشارکتی در روستای حیدرآباد از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: این کتابخانه در ساختمان حمام قدیمی روستا که توسط دهیاری بهسازی شده است، امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهادیان درباره ساخت کتابخانه استاندارد در اردستان را یکی دیگر از اقدامات آتی این شهرستان عنوان کرد و افزود: شهرداری اردستان هزینه ساخت این کتابخانه را تقبل کرده و قرار است زمینی به وسعت دو هزار مترمربع را در مرکز شهر به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار ‌کند.

در شهرستان اردستان شش کتابخانه در شهرهای اردستان، مهاباد، زواره و روستاهای نهوج و کچورستاق قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط