سه‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
کتابخانه‌های بویین‌زهرا تعمیر و تجهیز می‌شوند

کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بوئین‌زهرا در استان قزوین مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال با هدف احداث، تکمیل، تجهیز و تعمیر به کتابخانه‌های شهرستان بوئین‌زهرا اختصاص می‌دهد.-

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: یک میلیارد ريال این بودجه به احداث بنای کتابخانه مرکزی این شهرستان اختصاص دارد و یک میلیارد ريال دیگر  برای تکمیل کتابخانه شهر «خوزنین» تعیین شده است.
 
محمود لالوها ادامه داد: مبلغ 500 میلیون ريال نیز از این اعتبار به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های دیگر این شهرستان تعلق خواهد یافت.

وی با بیان این‌که شهرستان بوئین‌زهرا دارای 50 هزار نفر جمعیت است، افزود: کتابخانه مرکزی شهرستان بوئین‌زهرا به عنوان کتابخانه مادر فعالیت خواهد کرد به این معنا که این کتابخانه خدمات کتابخانه‌ای و فنی به‌روز را به سایر کتابخانه‌های بوئین‌زهرا ارایه می‌دهد.

لالوها درباره کارکرد این کتابخانه عنوان کرد: اکنون زمین کتابخانه مرکزی شهرستان بوئین‌زهرا با زیر بنای چهار هزار متر مربع مشخص شده است و برای احداث بنای کتابخانه منتظر دریافت این بودجه‌ایم.

به گفته وی، کتابخانه شهر «خوزنین» با زیر بنای 400 متر مربع در مرحله اسکلت‌بندی قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط