شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری

اداره کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، نمایشگاه کتاب را در کتابخانه‌های استان برگزار می‌کند.-

مدیر روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در اين باره اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها، مجموعه‌ای از آثاری که با موضوع حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، ویژگی‌های جوان موفق و ... منتشر شده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شوند.

مریم همتیان با بیان این‌که در این نمایشگاه، کتابی فروخته نمی‌شود، افزود: کتابخانه مرکزی هر شهرستان ملزم است مجموعه‌ای از آثار خود در این حوزه را به نمایش عموم بگذارد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با هدف آشنایی جوانان با شخصیت حضرت علی اکبر (ع) و تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت(ع) و همچنین گرامیداشت روز جوان برگزار خواهند شد.

به گفته همتیان، عضویت رایگان جوانان با نام علی‌اکبر و برگزاری شب شعر در کتابخانه‌های عمومی استان نیز از دیگر از اقداماتی است که در این روزها انجام می‌شود.

این نمایشگاه‌های کتاب از یکشنبه (11 تیر) همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علي‌اكبر(ع) آغاز مي‌شوند و تا پنجشنبه (15 تیر) در کتابخانه مراکز شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، اردل، فارسان، لردگان، کیار و کوهرنگ ادامه خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط