پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
ترویج فرهنگ کتابخوانی راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

شهردار ناغان در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهار محال و بختیاری، ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین جوانان را یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دانست._

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، کیوان نصیرپور در این دیدار با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه گفت: باید برای تبلیغ هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، زیرا افزایش بصیرت عمومی با ترویج فرهنگ کتابخوانی امکانپذیر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار با ارایه گزارشی از وضعیت کتابخانه عمومی دهخدای ناغان گفت: در دسترس بودن کتابخانه‌های عمومی، از عوامل مهم در گرایش به مطالعه و غنی کردن اوقات فراغت است.

بهروز صادقی افزود: متاسفانه جانمایی کتابخانه عمومی دهخدای ناغان در حاشیه شهر، موجب شده است مردم منطقه برای استفاده از کتابخانه با مشکلات بسیاری مواجه شوند.

در پایان این جلسه پس از گفت‌وگو و رایزنی بین مسوولان مقرر شد تا درباره انتقال کتابخانه به محل مناسب تصمیم گیری و اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط