شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
حضور 16 ناشر کردستانی در نخستين نمایشگاه استاني کتاب امسال

مدیرکل اداره ارشاد کردستان با اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب اين استان گفت: در این نمایشگاه 200 ناشر حضور دارند که از این تعداد 16 ناشر، کردستانی‌اند. پنجمین نمایشگاه کتاب استان کردستان صبح امروز (17 تیر) با حضور بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.-

قباد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بيان اين‌كه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه کتاب استان در سال جاری است، اظهار كرد: 220 ناشر شركت‌كننده در اين نمايشگاه، 27 هزار عنوان کتاب را در مساحتی حدود چهار هزار و 500 متر مربع به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: از مساحت استفاده شده برای این نمایشگاه، هزار و 600 متر مربع به غرفه‌ها اختصاص پیدا کرده است.

میمنت‌آبادی درباره برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه استانی کتاب کردستان افزود: هر شب یک شهرستان برنامه «شب فرهنگ» را در این نمایشگاه برگزار می‌کند. ضمن آن‌که نشست‌هایی با موضوع حجاب و عفاف، مهدویت، جنگ نرم، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج کتابخوانی در این نمایشگاه برگزار خواهند شد.

مدیرکل اداره ارشاد استان کردستان ادامه داد: نمايشگاه استاني كتاب كردستان در محل دایمی نمایشگاه‌های استان کردستان واقع در سنندج، میدان 12فروردین افتتاح شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 12 و از 16 تا 21 از این نمایشگاه دیدن کنند. 

به گفته میمنت‌آبادی، این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان 40 درصد تخفیف ارایه می‌دهد. نخستین نمایشگاه کتاب استانی سال جاري از 17 تا 23 تیر در سنندج دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها