دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵
نمايشگاه كتاب و نرم‌افزارهاي قرآني در شهرستان رودان

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان رودان استان هرمزگان از برگزاري نمايشگاه كتاب و نرم‌افزار‌های قرآني با حضور هشت ناشر كشوري از سوم تا 16 ماه مبارك رمضان در محل كتابخانه‌هاي عمومي این شهرستان خبر داد./

وحيد اميري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به حضور ناشراني از قم، اصفهان، تهران و شيراز اظهار کرد: اين نمايشگاه با عرضه 1200 عنوان كتاب و 500 لوح‌ فشرده قرآني، همزمان در مركز شهرستان رودان به مدت 15 روز و دو بخش «بيكاه» و «رودخانه» به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها 700 عنوان كتاب و 200 نرم‌افزار قرآني در عرضه مي‌شود.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي رودان با اشاره به مراسم تجليل از خادمان و فعالان قرآني اين شهرستان اظهار كرد: در روز اختتاميه از فعالان قرآني كه شامل موسسه‌هاي قرآني، حافظان و قاريانند، تقدير می‌شود. 

اميري درباره بخش‌هاي نمايشگاه كتاب و نرم‌افزار‌هاي قرآني شهرستان رودان گفت: اين نمايشگاه شامل بخش‌هايي مانند كتاب، نرم‌افزار‌ها، بخش كودك با برپايي كلاس‌‌هاي داستان نقاشي و انجمن‌های قصه‌‌گویی قرآني برای کودکان است و در طول نمايشگاه نشست‌های تخصصی و محافل قرآني برپا خواهند شد.

وي با اشاره به اهداي كتاب هاي قرآني به كودكان در اين نمايشگاه گفت: بسته‌هاي فرهنگي حاوي محصولات قرآني با هدف تشويق كودكان به قرآن خواني، در نمايشگاه كتاب و نرم‌افزارهاي قرآني به كودكان شهرستان رودان اهدا خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط