پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
بزرگترین کتابخانه استاندارد استان اردبیل افتتاح می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار گفت: بزرگترین کتابخانه استاندارد استان اردبیل با زیربنای دو هزار متر مربع در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد._

محمد سرداری در گفت‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این ‌باره عنوان کرد: تاکنون برای احداث این کتابخانه استاندارد دو میلیار ريال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان این‌که «زمین این کتابخانه از سوی شهرداری این شهرستان به اداره کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار اهدا شد» ادامه داد: پیمانکار این پروژه معتقد است که با دریافت این اعتبار، بنای کتابخانه استاندارد بیله‌سوار در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: البته برای تسریع روند احداث این کتابخانه، «صادق فرهمند امین» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، «رسول زیبانژاد» فرماندار شهرستان بیله‌سوار و «سیدحسین صابری» استاندار اردبیل بازدید و پیگیری‌های مستمر از آن دارند.

وی درباره فعالیت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ماه مبارک رمضان گفت: در کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار مسابقه آنلاین و مکتوب برگزار می‌شود. همچنین با همکاری مسوول کتابخانه دانشگاه پیام ‌نور بیله‌سوار، کلاس قرآن در کتابخانه «الغدیر» برپاست.

سرداری افزود: 28 نفر از اعضای فعال کتابخانه‌ای این شهرستان توانستند در مسابقات آنلاین ویژه خرداد ماه امسال، رتبه برتر کشور را کسب کنند.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط