جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
اختصاص900 میلیون ریال اعتبار به کتابخانه‌های شهرضا

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرضای استان اصفهان، گفت: از محل اعتبارات شهرستانی مبلغ 900 میلیون ریال اعتبار به کتابخانه‌های عمومی شهرضا اختصاص یافته است.-

فاطمه پورخاقان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از اختصاص بودجه مناسب برای پروژه‌ کتابخانه منظریه و کتابخانه‌های روستایی شهرضا خبر داد و گفت: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به ریاست فرماندار شهرضا، مقرر شد امسال 900 میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان اختصاص یابد که این بودجه نسبت به اعتبار سال گذشته با رشد سه برابری روبه‌روست.

پورخاقان با اشاره به چگونگی هزینه این اعتبار، افزود: از این مبلغ 50 میلیون تومان به احداث کتابخانه در شهر منظریه که چندی پیش کلنگ‌زنی آن انجام شد، اختصاص دارد.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرضا درباره کتابخانه‌های روستایی نیز اظهار کرد: با این اعتبار بخشی از تجهیزات مورد نیاز هشت باب کتابخانه در روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت خریداری و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

به گفته وی، اکنون چهار باب کتابخانه نهادی در شهرستان فعالند که رفع کمبودها و تامین تجهیزات مورد نیاز این کتابخانه‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

پورخاقان با بیان این‌که در تلاشیم زمینه ارتقای فرهنگ صحیح مطالعه و برخی نرم‌افزار‌های جدید و فناوری‌های نوین را در کتابخانه‌ها ایجاد کنیم، گفت: کتابخانه‌های شهرستان به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور متصل شده‌اند و کار خرید دستگاه‌های بارکد خوان و استفاده از کارت‌های پی وی سی از اولویت‌های تجهیز کتابخانه‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط