مدير انتشارات «رسول آفتاب» معتقد است: براي برپايي بهتر سومین نمايشگاه ملي كتاب دفاعمقدس بايد ناشران بر اساس توان خود دست به تبليغ بزنند و فقط به عنوان غرفهدار به نمايشگاه نيايند.-
وي ادامه داد: ناشران نبايد فقط با عنوان غرفهدار به نمایشگاه بیایند و اگر خواهان موفقيت و استقبال مخاطبان از كتابها هستند بايد بر اساس توان خود دست به تبليغ آثار بزنند.
مخدومي با ابزار اميد به انتخاب بهترین برپايي سومین نمايشگاه ملي كتاب دفاعمقدس در شيراز گفت: يكي از مشكلات عمده ما در دومین نمایشگاه فاصله مكان برپايي نمايشگاه با مرکز شهر بود. مديران برپايي نمايشگاه سوم بايد اين مساله را نظر داشته باشند كه ناشران با مشكلات فراوان كتابهاي خود را به شهر ديگري ميآورند و هزينههاي زيادي را متحمل ميشوند، اين هزينهها بايد با تبلیغ مناسب نمایشگاه جبران شوند تا مخاطبان برای بازدید تشويق شوند.
وي در پايان اظهار کرد: وقتي اطلاعرساني ضعيف باشد و نمايشگاهها مخاطبي نداشته باشند، كسي جبرانكننده اين ضررها نيست. بايد براي برپايي نمايشگاهها آسيبشناسي انجام شود و اگر سومین نمايشگاه ملی دفاع مقدس با روال قبلي برپا شود فعاليت آن به انزوا کشیده میشود.
نظر شما