جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
شهرداري درآمد ندارد تا سهم ما را بدهد

رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان سردشت استان آذربايجان غربي با اشاره به همكاري مناسب شهرداري با اداره كتابخانه‌هاي اين شهرستان، علت پرداخت نكردن سهم نيم‌درصدي كتابخانه‌ها از درآمد شهرداری از ابتداي امسال را نداشتن درآمد مناسب شهرداري اين شهرستان دانست.-

سليمان خضر‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين‌كه شهرداري اين شهرستان از نظر درآمدي قادر به پرداخت مناسب حقوق كاركنان خويش هم نيست، اظهار كرد: سال گذشته مبلغ 110 ميليون ريال از سوي شهرداري به اداره كتابخانه‌هاي شهرستان سردشت پرداخت شد.

وي با اشاره به جمعيت 70 هزار نفري شهرستان سردشت گفت: این شهرستان داراي سه كتابخانه عمومي و يك كتابخانه مشاركتي است كه يك كتابخانه مشاركتي در روستاي قلعه رش، دو كتابخانه عمومي در شهرستان سردشت و يك كتابخانه عمومي در شهر ميرآباد شهرستان سردشت قرار دارند. 

رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان سردشت با اشاره به كمبود كتاب‌هايي با زبان كُردي در كتابخانه‌هاي این شهرستان عنوان كرد: طرح «كتاب من» با اجراي بسيار موفق در اين شهرستان كمبود كتاب‌هاي درخواستي مراجعه‌كنندگان را جبران كرده و تاكنون سه هزار كتاب از طريق این طرح درخواست شده است.

وي با اشاره به پيگيري نهضت مطالعه مفيد در كل استان از جمله شهرستان سردشت گفت: طرح راه‌اندازي كتابخانه سيار در تمام پايگاه‌هاي بسيج، مساجد و اداره‌هاي شهرستان سردشت با مساعدت فرمانداري اين شهرستان بعد از تخصيص اعتبار اجرا خواهد شد.

رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان سردشت درباره كتابخانه‌هاي در حال احداث اين شهرستان عنوان كرد: پيشنهاد راه‌اندازي كتابخانه‌اي مستقل در طبقه دوم مسجد جامع شهرستان سردشت در جلسه فرمانداري شهرستان مطرح شده است و در صورت توافق، اين كتابخانه راه‌اندازي خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط