سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
عضویت رایگان 100 نفر از ایتام در کتابخانه‌های دهاقان

بیش از 100 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهاقان استان اصفهان عضو شدند.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهاقان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این اقدام در تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهاقان برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان کودک و نوجوانان انجام شده است.

رویا اسماعیلی افزود: فراهم کردن فرصتی برای استفاده از محیط کتابخانه و آشنایی کودکان و نوجوانان با فضای مطالعه، از  اهداف این طرح به شمار می‌آید.

وی در بخش دیگر سخنان خود از عضویت رایگان 20 زوج جوان دیگر نیز در کتابخانه‌‌های عمومی دهاقان خبر داد و گفت: 20 زوج جوان که تحت پوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند نیز به عضویت کتابخانه‌ها در آمدند.

اسماعیلی اظهار کرد: قرار است به این زوج‌های جوان بسته‌های متنوع کتاب‌های خانواده ارایه شود.

به گفته وی، کتاب‌هایی با موضوع خانواده، ازدواج و همسرداری برای این زوج‌ها در نظر گرفته شده‌اند تا با مطالعه این کتاب‌ها در آغاز مسیر زندگی موفق باشند.

در شهرستان دهاقان شش کتابخانه فعالند و بیش از شش هزار و 500 نفر در كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان عضویت دارند. همچنین حدود 50 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های این شهر موجود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط