چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵
سایت پژوهشنامه ادبیات کودک در سه بخش آغاز به کار کرد

علی اصغر سیدآبادی، سردبیر پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان، با بیان این‌که سایت این پژوهشنامه شامل سه بخش است گفت: سایت نزدیک به یک هفته است که کار خودش را آغاز کرده و در این مدت استقبال از آن خوب بوده است.-

سردبیر پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: یک بخش از سایت شامل محتوای فارسی خود پژوهشنامه است که در آن فراخوان‌ها و رویدادهایی که درباره پژوهشنامه هستند یا خبر برنامه‌هایی که پژوهشنامه در آن‌ها حضور دارد روی سایت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخش دیگر مربوط به فهرست کتاب‌های «لاک‌پشت پرنده» است که همه اطلاعات آن به همراه کتاب‌هایی که به این فهرست راه پیدا می‌کنند به همراه نقدها و نظرها و پاسخ‌های احتمالی داوران در آن منتشر می‌شود.

سیدآبادی افزود: بخش دیگر سایت بخش انگلیسی است که در حال حاضر سرمقاله‌ها به انگلیسی ترجمه شده و در این بخش قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در این سایت مطالبی که در هر شماره از نشریه پژوهشنامه منتشر می‌شود با تاخیر و به صورت فایل «word» و پس از مدتی به شکل فایل «pdf» در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود.

پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان، فصلنامه‌ای پژوهشی، تحلیلی و آموزشی در زمینه‌ ادبیات کودک و نوجوان است که نخستین شماره آن در سال ۱۳۷۴ منتشر شد. این نشریه، پس از سال‌ها توقف، نخستین شماره سری جدید خود را در زمستان ۱۳۹۰ با موضوع وحشت در ادبیات کودکان منتشر کرد و تا به حال سه شماره از سری جدید پژوهشنامه منتشر شده است.

سایت پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان در نشانی «www.pazhuheshnameh.com» قابل دسترسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها