به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فریبرز رحیمنیا این کتاب را اثری میانرشتهای دانست که دانشجویان حوزه مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی و رسانه میتوانند از آن استفاده کنند.
استاديار گروه مديريت دانشگاه فردوسی مشهد درباره موضوع اصلی این کتاب گفت: نویسندگان در این اثر با استفاده از تجربه شرکتهای جهانی به تشریح بازار هدف و عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده میپردازند و فرایند برنامهریزی استراتژیک را بررسی میکنند. در این کتاب با استفاده از بررسی استراتژیهای مختلف، فعالیت صحیح و موثر برای ترویج و تبلیغ محصول شرح داده میشود.
تاثیر کانالهای بازاریابی و نشان تجاری محصول مواردی دیگری هستند که به گفته دکتر رحیمنیا در این کتاب بررسی میشوند. وی با بیان این مطلب ادامه داد: در فصلهای آخر این کتاب جنبههای نوآوری در این حوزه و وضعیت بازارهای جهانی و تجربههای شرکتهای موفق بیان میشوند.
این استاد دانشگاه گفت: در این کتاب مدیریت تبلیغات و مدیریت استراتژیک در یک دیدگاه کلان با هم ترکیب میشوند و میتواند به عنوان الگویی برای مدیران اجرایی مورد استفاده قرار بگیرد.
مخاطبان این کتاب مشاوران بازاریابی و تبلیغات، مدیران بازاریابی و تبلیغات شرکتها و سازمانها، دانشجویان مقاطع تکمیلی رشتههای مدیریت بازاریابی و بازرگانی هستند.
تبلیغات و پیشبرد فروش، دیدگاهها نسبت به تبلیغات، موفقیت در تبلیغات، فرایند برنامهریزی استراتژیک، ملاحظات مربوط به مخاطبان هدف، تصمیمگیری مصرفکننده، استراتژی موضعیابی، استراتژی ارتباطات، استراتژی رسانه، پردازش پیام، تاکتیکها و اجرای خلاقانه و یکپارچهسازی تبلیغات و پیشبرد فروش، برخی از عناوینی هستند که در بخشهای مختلف این کتاب بررسی شدهاند.
«مدیریت استراتژیک تبلیغات» اثر لاری پرسی، جان روسیتر و ریچارد الیوت است که در 298 صفحه با ترجمه مشترک فریبرز رحیمنیا و زهرا محمدزاده و با شمارگان دو هزار نسخه و به بهای 9 هزار تومان از سوی انتشارات «سازمان مدیریت صنعتی» منتشر شده است.
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
نظر شما