چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
مردم کرمان، در انتظار ورود کاروان کتاب «کتابخانه صبا»

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: شامگاه امروز (17 آبان) کاروان کتاب‌های اهدایی به «کتابخانه صبا» وارد این استان می‌شود و مردم فرهنگ‌دوست کرمان مشتاقانه در انتظار ورود این کاروانند._

محمدجواد حسین‌زاده در گفت‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کاروان اهدایی کتاب به «کتابخانه صبا» شامگاه 17 آبان از استان یزد وارد استان کرمان می‌شود و امشب در شهرستان رفسنجان اقامت می‌گزیند.
 
وی گفت: فردا صبح(پنجشنبه) همرهان این کاروان در میدان بسیج رفسنجان حضور پیدا می‌کنند و از سوی مردم و مسوولان شهر تکریم و تجلیل می‌شوند.
 
حسین‌زاده عنوان کرد: شبکه یک صدا و سیما حرکت نمادین این کاروان را پوشش خبری می‌دهد و در برنامه صبح بخیر ایران تمام اخبار کاروان به اطلاع عموم مردم در سراسر کشور می‌رسد. 

وی بیان کرد: کاروان اهدای کتاب به «کتابخانه صبا» ظهر جمعه(19 آبان) شهرستان رفسنجان را ترک می‌کند و عصر همین روز به شهر کرمان می‌رسد و در کتابخانه مرکزی کرمان اقامت می‌گزیند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان اظهار کرد: اکنون حدود سه هزار جلد کتاب اهدایی مردم استان کرمان جمع آوری شده است و مطمئنم که طی این چند روز، بر تعداد کتاب‌های اهدایی افزوده می‌شود.
 
حسین‌زاده گفت: 20 آبان که مصادف با نخستین روز از هفته کتاب است، کاروان کتاب وارد شهرستان کرمان می‌شود. ما این همزمانی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این هفته آغاز خوبی برای همه کتابخانه‌های استان کرمان باشد. 

کاروان اهدایی کتاب مردم ایران به «کتابخانه صبا» چهارشنبه (24 آبان) وارد تنب بزرگ در خلیج فارس می‌شود. کتابخانه صبا در تنب بزرگ، فضای لازم را داراست اما کتاب به اندازه کافی برای استفاده اعضای این کتابخانه در آن وجود ندارد و این اقدام برای فراهم آوردن کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه صورت گرفته است. البته علاوه بر تامين منابع كتاب‌هاي اين كتابخانه از سوي كاروان كتاب، هنرمندان برنامه تلویزیونی «صبح بخیر ایران» و نهاد كتابخانه‌هاي عمومی كشور هم هزار جلد كتاب را براي افتتاح اين كتابخانه در نظر گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط