جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
راه‌اندازی یک باب کتابخانه در روستای سوره

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمشهر در استان خوزستان از تاسیس یک باب کتابخانه در روستای «سوره» از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد._

محمد جوروند با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این کتابخانه از اعتبارات تملک و دارایی‌های شهرستان خرمشهر ساخته خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت این کتابخانه حدود 200 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده و قرار است زمین آن از سوی شرکت منطقه آزاد اروند به اداره کتابخانه‌های عمومی واگذار شود.

جوروند با بیان این‌که پس از اهدای زمین، عملیات ساخت کتابخانه آغاز می‌شود گفت: روستای سوره از توابع بخش مرکزی این شهرستان، در فاصله پنج کیلومتری خرمشهر قرار دارد و حدود شش هزار نفر در آن زندگی می‌کنند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر گفت: ساخت و بهره‌برداری از کتابخانه‌های عمومی در مناطق محروم در دستور کار این اداره قرار دارد و در صورتی که زمین و ساختمان را در اختیار ما قرار دهند، می‌توانیم کتابخانه عمومی را در روستاها فعال کنیم.

به گفته وی، امسال حدود 170 میلیون ریال نیز برای تجهیز و نوسازی میز و صندلی و تجهیزات سخت‌افزاری کتابخانه‌های شهرستان هزینه شده است.

اکنون پنج باب کتابخانه در شهرستان خرمشهر فعالند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط