سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
اهدای 930 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی ایذه

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه استان خوزستان از اهدای 930 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.-

نادر مرادی‌فر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ‌گفت: این کار در قالب طرح اهدای کتاب در مصلای نمازجمعه استان اجرا شد که نتیجه آن، اهدای 200 جلد کتاب توسط مردم به کتابخانه‌های عمومی ایذه بوده است.

وی افزود: با تبلیغات صورت گرفته در بین دستگاه‌های اجرایی استان کمیته امداد امام خمینی (ع) بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه تعداد 530 جلد کتاب را در موضوعات مختلف شامل دینی، علمی، تاریخی، روانشناسی و ... به ارزش ریالی 20 میلیون ریال به کتابخانه عمومی شهدای سوسن اهدا کردند.

مرادی‌فر با اشاره به فعالیت پایگاه مقاومت بسیج روستای راسفند، اظهار کرد: 200 نسخه کتاب نیز به ارزش پنج میلیون ریال به کتابخانه تازه تاسیس راسفند اهدا شد. این کتاب‌ها در موضوعات مختلف دینی، علمی، تاریخی و... منتشر شده‌اند. 

وی گفت: اهدای کتاب، اهدای دانایی و آگاهی است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در این کار با مسوولیت بیشتری وارد شوند، زیرا این اقدام می‌تواند الگویی برای عموم مردم باشد تا کتاب‌های باارزش خود را به کتابخانه‌های عمومی برای استفاده عموم مردم اهدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط