دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
افتتاح هفتمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان

هفتمین نمایشگاه کتاب خوزستان با حضور 450 ناشر از سراسر کشور صبح فردا (سه‌شنبه، 26 دی ماه) فعالیت خود را آغاز می‌کند.-

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در این باره خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: بیش از 47 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، تاریخ، جغرافی، کودک و نوجوان و مذهبی در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

مسعود حمیدنژاد افزود: این ناشران کتاب‌های خود را در قالب 305 غرفه ارایه می‌کنند که از میان آن‌ها، 20 غرفه سهم 40 ناشر خوزستانی است.

وی با اشاره به ارایه سه هزار عنوان کتاب به زبان عربی در نمایشگاه استانی کتاب خوزستان، اظهار کرد: بخشی از جمعیت مردم اهواز عرب‌زبانند و کتاب‌های عربی، یکی از نیازهای اصلی این مردم برای تامین اطلاعات آن‌ها به شمار می‌آیند.

حمیدنژاد با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های جانبی برای این نمایشگاه گفت: در حاشیه این نمایشگاه شاعران و نویسندگان محلی خطه خوزستان در مراسم شب شعر و شب داستان‌گویی حضور پیدا خواهند کرد. 

وی افزود: با توجه به اهانت‌‌های آشکار و پنهانی که در سال جاری به مقام شامخ پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرات محمد(ص) شد و همچنین برای معرفی و شناسایی صحیح شخصیت بزرگ ایشان، مجموعه‌ای از کتاب‌های مرتبط با شخصیت حضرت محمد(ص) را برای نمایش در قالب غرفه‌ای مشخص جمع‌آوری کرده‌ایم.

مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان صبح فردا (سه‌شنبه، 26 دی) در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اهواز برگزار خواهد شد. این نمایشگاه تا دوم بهمن‌ماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط