سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
توزیع 5 میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه استانی خوزستان

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از توزیع پنج میلیارد ریال بن کتاب در میان بازدیدکنندگان هفتمین نمایشگاه کتاب این استان خبر داد._

مسعود حمیدنژاد با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این یارانه در هفت روز برپایی نمایشگاه توسط بانک عامل در نمایشگاه به مخاطبان ارایه می‌شود.

وی افزود:‌ کتاب‌هایی که در این نمایشگاه ارایه شده‌اند، با تخفیف 40 درصدی شامل 20 درصد تخفیف از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و 20 درصد از سوی ناشران به فروش می‌رسند.

حمیدنژاد با اشاره به ارایه 50 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه اظهارکرد: در سال جاری تاکنون 17 نمایشگاه استانی در مراکز استانی برگزار شده است و تا پایان سال  هشت تا 10 نمایشگاه دیگر برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 500 هزار جلد کتاب با 47 هزار عنوان عرضه شده است که در بخش عنوان، هفت هزار و در بخش جلد، یک هزار جلد کتاب نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان تا دوم بهمن ماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط