جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
افتتاح کتابخانه عمومی «اینچه برون» به تعویق افتاد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبد از استان گلستان گفت: افتتاح کتابخانه عمومی اینچه برون که پیش از این قرار بود در ایام فجر محقق شود، به زمان دیگری موکول شود.-

سید حسن حسینی با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: پیش از این ساخت کتابخانه به دلیل کمبود بودجه پیشرفت کندی داشت اما پس از تامین اعتبار لازم نیز همچنان به نظر می‌رسد به لحاظ زمانی امکان افتتاح این پروژه در دهه فجر فراهم نیست.

وی افزود: این کتابخانه با زیربنای 350 مترمربع و اعتبار بیش از 350 میلیون تومان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ساخته و به ما تحویل داده می‌شود. این پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به احتمال فراوان تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گفته حسینی، کتابخانه عمومی فراغی نیز که به مناسبت دهه فجر به صورت کامل بازسازی شده است، در این دهه به بهره‌برداری می‌‌رسد. این کتابخانه نیز 110 مترمربع مساحت دارد و در سه طبقه با اعتبار 35 میلیون تومان به صورت کامل بازسازی شده است. 

وی در پایان سخنانش از برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب خبر داد و افزود: در دهه فجر همچنین نشست‌های تخصصی معرفی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی با حضور نویسندگان استانی در کتابخانه‌های فراغی و شهید مطهری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط