جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
«ایده‌پردازی و موضوع‌یابی رسانه‌ای» در قم منتشر می‌شود

مسوول انتشارات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در استان قم گفت: کتاب «ایده‌پردازی و موضوع‌یابی رسانه‌ای» نوشته محمدکاظم جعفرزاده فیروزآبادی به زودی از سوی این مرکز روانه بازار نشر خواهد شد._

حسین قربان تقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: کتاب «ایده‌پردازی و موضوع‌یابی رسانه‌ای» با توجه به رسالت و نامگذاری سال 1391 به «سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی» به رشته تحریر درآمده است.

وی بیان کرد: این نوشتار می‌کوشد تا پیدایش دگرگونی‌های اجتماعی و تغییر ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی در نتیجه عملکرد رسانه‌ها را به تصویر بکشد، زیرا اگر آگاهانه از مباحث حوزه‌های کاری و تخصصی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بهره‌برداری نشود، منشأ فرهنگ نامناسب می شود. 

مسوول انتشارات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما افزود: این اثر به معرفی راهکارهای رسانه‌ای وایده‌های حمایت از تولید ملی می‌پردازد.

وی گفت: نخستین چاپ کتاب «ایده‌پردازی و موضوع‌یابی رسانه‌ای» با شمارگان یک هزار و 200 نسخه، در 200 صفحه و به بهای 55 هزار ریال به زودی از سوی انتشارات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در استان قم روانه بازار نشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط