دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کانون پرورش فکری ارزش‌های انقلابی را منتقل کرده است

ناصر رجبی، معاون سیاسی استانداری البرز با حضور در جشن سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج گفت: کانون با اجرای برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، پرده‌خوانی، مسابقه و شعر در انتقال ارزش‌های انقلابی به کودکان و نوجوانان نقشی موثر داشته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ناصر رجبی، معاون امنیتی سیاسی استانداری البرز با حضور در جشن سی‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کانون کرج ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: قشر کودک و نوجوان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نقشی چشم‌گیر داشته است. 

معاون امنیتی سیاسی استانداری البرز ادامه داد: هر قدر بیشتر در بحث فرهنگ و هنر سرمایه‌گذاری کنیم باز هم نیاز آن بیش از پیش احساس می‌شود. 

معاون امنیتی سیاسی استانداری بر حمایت ویژه از کانون استان البرز تاکید کرد و افزود: کودکان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و سرمایه‌گذاری بر این قشر موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه و همچنین موجب ظهور ایرانی آبادتر در آینده خواهد شد. 

رمضانعلی محسنی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز نیز در این جشنواره با بیان این که کانون نقشی مؤثر در رشد و خلاقیت کودکان و نوجوانان دارد، اظهار کرد: کانون با اجرای برنامه‌های متنوع، نقشی موثر و چشم‌گیر در ارتقای تربیت فرهنگی، هنری کودکان و نوجوانان به‌ویژه در امر توسعه عادت به مطالعه دارد. 

وی در خصوص تعامل نهاد کتابخانه‌های عمومی و مراکز فرهنگی و هنری کانون گفت: هم اکنون بخش کودک و نوجوان در کتابخانه‌های عمومی استان نیز راه‌اندازی شده است. 

مدیرکل کتاب‌خانه‌های عمومی استان البرز همچنین گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان البرز با همکاری کانون این استان با تشکیل کارگاه‌های قصه‌گویی توسط مربیان برای کتابداران و قصه‌گویی برای اعضا توسط مربیان مجرب کانون می‌تواند براي توسعه کتاب و کتابخوانی نقشی مهم ایفا کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط