چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
امکان تجهیز کتابخانه‌‌های مدارس استان سمنان

رییس گروه آموزش اداره آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اکنون نمایشگاه تخصصی کتاب در سمنان برپاست و پس از اتمام بازدید عمومی از این نمایشگاه در پنجشنبه هفته جاری، مدیران و معلمان مدارس برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس خود می‌توانند تا 26 بهمن‌ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.-

فرهاد باطبی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب با ارایه هزار و 900 عنوان کتاب تا نوزدهم بهمن از سوی اداره آموزش و پرورش استان سمنان برپاست.

وی درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کمک به تجهیز کتابخانه‏های مدارس و ... از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

باطبي ادامه داد: در نمایشگاه تخصصی کتاب آموزش و پرورش سمنان آثار با تخفیف 30 درصدی برای دانش‏آموزان عرضه می‌شود. کتاب‏ها نیز در موضوعات تربیتی، ادبی، علمی، راهنمایی، تاریخی و ... است.

به گفته این مقام مسوول، علاقه‏مندان می‏توانند صبح‏ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها 15 تا 19 از این نمایشگاه که در سالن اداره کل اموزش و پرورش استان سمنان برگزار شده بازدید کنند. 

باطبی یادآور شد: پس از اتمام بازدید عمومی از این نمایشگاه در پنجشنبه هفته جاری، مدیران و معلمان مدارس برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس خود می‌توانند تا 26 بهمن‌ماه از این نمایشگاه بازدید کنند. کتاب‌ها با تخفیف 45 درصد برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس ارایه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط