سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
رونمایی کتاب «مریم، قاصدکی بر باد» در سمنان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار استان سمنان از رونمایی کتاب «مریم قاصدکی بر باد» همزمان با ششمین روز دهه فجر خبر داد.-

مجتبی نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب نوشته مژده تهرانی است که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار امروز (سه‌شنبه، 17 بهمن‌ماه) رونمایی می‌شود. مژده تهرانی از نويسندگان جوان شهر ايوانکي است که کتابش را در 124 صفحه از سوی مجموعه انتشاراتي رادمهر با شمارگان هزار و 100 نسخه منتشر کرده است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت سی ‌و ‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک نمایشگاه کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار و با همکاری انتشارات تلاش و کتابکده آریانا در گرمسار گشایش یافته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان و پنج هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع از جمله حوزه قرآن و دین، ادبیات، کودکان، علوم اجتماعی و ... به نمایش گذاشته شده‌اند.
 
نورمحمدی از تخفیف 15 تا 25 درصدی برای کتاب‌های عرضه شده به مخاطبان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان از تخفیف 25 درصدی در این نمایشگاه برخوردارند.

به گفته این مقام مسوول، این نمایشگاه تا 18 بهمن ماه صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 در سالن آفتاب دبیرستان عصمتیه واقع در خیابان تختی پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط