شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
استقبال طلاب از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه

مدیر اجرایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های موسسه بوستان کتاب قم گفت: استقبال طلاب حوزه‌های علمیه سراسر ایران و انسجام برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، بیش از انتظارمان بوده است.-

حسن سادین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی خوب و مطلوبی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های علمیه سراسر ایران داشته ‌است، اینک با خیل عظیمی از طلاب روبه‌روییم. این در حالی است که با نزدیکی به روزهای پایانی این نمایشگاه، حضور حوزویان و طلاب پررنگ‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون در غرفه بوستان کتاب آثار علامه طباطبایی، مجموعه شرح منظومه، کتاب‌های عرفان نظری و عملی، ترجمه شرح بدایه الحکمه و منابع درسی حوزویان و دینی بیشترین فروش را داشته‌اند.

مدیر اجرایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های موسسه بوستان کتاب با بیان این‌که حضور طلاب و مسوولان حوزه‌های عملیه برای خرید مکتوبات مورد نیاز در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه کم‌نظیر و پررونق است، گفت:  اطلاع‌رسانی و تبلیغات انجام‌گرفته در سطح استان و کشور بسیار مطلوب و در شأن این نمایشگاه بوده است.

وی حضور ناشران بین‌المللی در سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه را حضوری موثر دانست و گفت: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد حضور گسترده‌تری از ناشران بین‌المللی باشیم.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه واقع در مجتمع امام خمینی(ره) شهر قم از سه‌شنبه(هشتم اسفندماه) تا سه‌شنبه(15 اسفندماه) در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه میزبان علاقه‌مندان و حوزویان سراسر ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط