شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
«مهر تابناک» پرفروش‌ترین اثر مکتب وحی شد

جلد نخست کتاب «مهر تابناک» به قلم سید محمدحسین حسینی‌طهرانی که از سوی انتشارات مکتب وحی به در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه شده، تاکنون پرفروش‌ترین کتاب این نشر بوده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مهر تابناک» به بررسی زندگینامه و سرگذشت علامه سید علی قاضی‌طباطبایی می‌پردازد. این اثر در 387 صفحه نوشته شده است.

این اثر در 13 فصل از جمله «زندگی‌نامه و شرح احوال»، «اساتید»، «شاگردان»، «مقامات عرفانی، کرامات الهی»، «مبانی عرفانی» و «سیره عملی» به رشته تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب «مهر تابناک» آمده: «آری فرق بین عارف و غیر عارف در این است که او همه چیز را از آن خدا می‌داند و در تمام اسباب و مسببات و علل و معلولات و وسائط و وسائل فقط و فقط به مبدا هستی ناظر و باصر است و حمد و ستایش و مدح و ثنا را فقط بخدا بر می‌گیرداند و از این جهت دیگر اثری برای خود باقی نمی‌گذارد و سخنی از خود نمی‌گوید و تبلیغی برای خود انجام نمی دهند و مردم را به سوی خود دعوت نمی‌کند.»

انتشارات مکتب وحی با 30 عنوان کتاب که شش 6 عنوان آن به تازگی منتشر شده‌اند، در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

 «اسرار ملکوت»،‌ «احوالات مرحوم قاضی» و «عنوان بصری»  برخی از آثار جدید انتشارات مکتب وحی به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط