چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
آثاری برای ساختن زندگی و آینده موفق جوانان معرفی شد

مراسم رونمایی از 16 کتاب جدید موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد. ارایه سبک زندگی دینی برای ساختن خانواده و جامعه موفق جوانان از ویژگی‌های این آثار است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مراسم رونمایی از 16 کتاب جدید موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی با حضور رضا خوراکیان، مدیر‌عامل این موسسه سه‌شنبه (17 اردیبهشت ماه) در محل غرفه این موسسه برگزار شد.  

رضا خوراکیان، مدیر‌عامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در این مراسم عنوان کرد: این موسسه در سه حوزه خدمات مشاوره‌ای، جوان و پژوهش برای مخاطبان 16 تا 29 سال فعالیت‌ و سعی کرده است در هر یک از این سه زمینه برای تامین مبانی نظری و تولیدات کاربردی گام‌هایی را بردارد.

وی با بیان این‌که این موسسه سال گذشته در زمینه موضوعات مشاوره و خانواده 35 عنوان کتاب را منتشر کرد، افزود: این موسسه تلاش دارد تا با ارایه سبک زندگی دینی در آثار خود، مخاطبان جوان را در ساختن خانواده موفق و در نتیجه، جامعه موفق در آینده یاری دهد. 

مدیر‌عامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در ادامه بیان کرد: امروزه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در حوزه خانواده که نماد بارز آن طلاق است، بسیار جدی است. آموزش‌های پیش ازدواج برای مجردین، دوران نامزدی و پس از ازدواج می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و پایین آمدن نرخ طلاق تاثیر بسیاری داشته باشد. 

وی در پایان یادآور شد: موسسه در حوزه نشر تلاش دارد برای خلق آثار کاربردی و ارزشمند و مشکل‌گشا در زمینه مشکلات خانواده‌ها و جوانان از بهترین و فاخرترین سرمایه‌های کشور و جهان اسلام استفاده کند. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها