شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
«داستان‌هایی از لطف خدا» در پله دهم

چاپ دهم جلد نخست کتاب «داستان‌هایی از لطف خدا» تالیف مهدی صاحب‌هنر، با نگارش جلوه‌هایی از رحمت حق، کام انسان را به قطره‌ای از اقیانوس بی‌انتهای عشق الهی شیرین می‌سازد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب که در قالب «مجموعه داستان‌هایی از رحمت خدا» در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد، در قالب 86 داستان و با لحنی شیوا، حکایت‌هایی از لطف بیکران الهی را از منابع معتبر جمع‌آوری کرده است تا شاید چراغی فرا روی پویندگان راه حق و تشنگان محبت و لطف خداوند باشد. 

«مژده الهی، فضل خدا، پذیرش الهی، رافت خدا، مقام اولیای خدا، ثمره ایثار، نامه‌ای به خدا، ماموریت عجیب، مشیت الهی، ذوالقرنین و درگه امید» نمونه‌هایی از داستان‌های تامل‌برانگیز این کتاب‌اند. 

حکایتی با عنوان «پرده‌پوش گناهان» جلوه‌ای از لطف حق را این‌گونه روایت می‌کند: فضیل‌بن عیاض یکی از جنایت‌کاران تاریخ بود که زندگی‌اش غرق در گناه و انحراف بود و سپس توبه کرد. روزی شخصی به او می‌گوید: اگر در روز قیامت خداوند به تو بگوید: ما غرک بربک‌الکریم، چه چیز تو را به پروردگار کریم و بزرگوار مغرور ساخت؛ چه می‌گویی؟ فضیل در جواب گفت: در پاسخ می‌گویم که پرده‌پوشی‌های تو مرا مغرور کرد.» 

نویسنده در مقدمه این اثر آورده است: «از مصادیق بارز توفیق الهی به عنوان یگانه عاملی که بتواند در سازندگی روح و صفای باطن موثر واقع شود، درک محبت و مشاهده جلوه‌های لطف الهی است که راز همه جهش‌ها و موفقیت‌های رجال بزرگ آسمانی در همین امر نهفته است.» 

جلد نخست «داستان‌هایی از لطف خدا» با شمارگان دو هزار نسخه، در 152 صفحه و به بهای سه هزار و 800 تومان از سوی انتشارات مرسل کاشان به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط