شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
مديران نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم حکم گرفتند

ریيس بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، حكم قائم مقام و سه تن از مديران دیگر این نمایشگاه را صادر كرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمين حميد محمدی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رييس بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم حكم قائم مقام، معاون اجرايي، مدير اجرايی و ناظر محتوايی را صادر كرد.

بر این اساس، «محمد انصاری‌راد» قائم مقام، «سعيد اردستانی» معاون اجرايي، «نويد نظری» مدير اجرايی و «رضا سلامت پناه» به سمت ناظر محتوايی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم منصوب شدند.

در بخشی از متن حكم انتصاب این افراد آمده است: «قرآن كريم وحی‌نامه رستگاری و عهدنامه هدايت انسان‌هاست و خدمت به آستان رفيع و كوشش در اعتلای جايگاه عظيم و بی‌بديلش سعادتی جاودانه و افتخار خدمت‌گزاری به اين ساحت قدسی موهبتی است الهی كه از دل و جان بايد به آن باليد و سپاس گزارد و طريق اين شكر و امتنان، جهاد خستگی ناپذير در اين راه پرتوفيق و دوام اخلاص در عمل است.
اميد است با اتكا بر الطاف ايزد متعال و استعانت از حضرت صاحب الامر(عج) در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادی و با كوششی جهادگونه كه شايسته خلق حماسه‌های بزرگ و همچنين مرضی ساحت قرآن حكيم باشد در برگزاری شايسته اين رويداد عظيم قرآنی جهان اسلام كه ميثاق قرآنيان و ميعاد اصحاب دين، فرهنگ و هنر به شمار می‌رود، مويد و منصور باشيد.
بديهی است با عنايت به پشتوانه بيست ساله ورود به دهه سوم نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، با مديريت و درايت جنابعالی و هم‌انديشی و همفكری با صاحب نظران و فرهيختگان شاهد ارتقا و غنای هرچه بيشتر برنامه‌های نمايشگاه باشيم.»

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 14 تیرماه به مدت 30 روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط