یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
500 دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقه کتابخوانی برگزیده شدند

اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امسال در قالب مسابقات فرهنگی _ هنری، مسابقه‌های کتابخوانی «صبر شیرین» و «ضمیر صادق» را برگزار کرد. 500 دانش‌آموز مقطع متوسطه در این مسابقه به عنوان برگزیده معرفی شدند.-

مراد مولایی، کارشناس فرهنگی _ هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در این مسابقات، کتاب «صبر شیرین» برای دانش‌آموزان دختر و کتاب «ضمیر صادق» برای دانش‌آموزان پسر در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهداف برگزاری مسابقه‌های مذکور به شمار می‌آید، ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی در قالب مسابقات فرهنگی _ هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار در این استان صورت گرفت که با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان مواجه شد.

کارشناس فرهنگی _ هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اداره به دلیل کمبود اعتبارات هنوز نتوانسته است از برگزیدگان این مسابقه تجلیل کند. به محض دریافت اعتبار لازم،  مراسم قدردانی تا پایان سال جاری برگزار و مقدمات برپایی این مسابقات برای سال تحصیلی آینده فراهم خواهد شد. 

مولایی در پایان گفت: مسابقات کتابخوانی در قالب مسابقات فرهنگی _ هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «افزایش سرانه مطالعه»، ترویج نهضت مطالعه مفید در میان دانش‌آموزان، نهادینه کردن کتابخوانی، رونق بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی _ هنری و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط