سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
رونمایی کتاب «از محمد...به محمد...» در ساری

جلد نوزدهم مجموعه «عشق و آتش» با عنوان «از محمد... به محمد...» در حسینیه عاشقان کربلا در شهر ساری رونمایی می‌شود. این اثر به قلم نسرین مومنی‌راد خاطرات فرخنده کلانتری، همسر شهید محمد رضایی را روایت می‌کند.-

جواد صحرایی، مدیر ادبیات و انتشارات مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس بسیج و سپاه کربلا در استان مازندران،  در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از رونمایی جلد نوزدهم مجموعه «عشق و آتش» با عنوان «از محمد... به محمد...» خبر داد و افزود: این کتاب بر اساس روایتی از فرخنده کلانتری، همسر شهید محمد رضایی نوشته شده است. وی از فرماندهان گردان مخابرات تیپ امیرالمومنین استان ایلام بود. محمد رضایی سال 1365 در عملیات والفجر 9 در منطقه مریوان به شهادت رسید.

وی ادامه داد: کتاب «از محمد... به محمد...» زندگی همسر شهید، فرخنده کلانتری از دوران کودکی تا ازدواج و همراهی او با همسرش در جبهه‌های دفاع مقدس و در نهایت شهادت محمد رضایی را دنبال می‌کند. وی به مدت هفت ماه با همسر خود در شهر ایلام حضور داشت.

صحرایی نگارش کتاب را حاصل هفت ساعت مصاحبه دانست و گفت: تحقیق اثر بر عهده مهری کهن‌روز و تدوین آن را نسرین مومنی‌راد نویسنده کتاب «گل یک‌شبه» به پایان رساند. متن اثر هم قبل از چاپ به راوی اثر، فرخنده کلانتری سپرده شد تا اگر موارد اشتباهی در آن وجود دارد اصلاح شود.

وی ادامه داد: کتاب «از محمد... به محمد...» قرار است پنجشنبه 13 تیر ماه در حسینیه عاشقان کربلا با حضور رزمندگان گردان مخابرات لشکر 25 کربلا و مهمانانی از شهر ایلام رونمایی شود.

کتاب «از محمد...به محمد...» در قطع رقعی و 150 صفحه با شمارگان سه هزار نسخه و بهای 75 هزار ریال از سوی کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها