دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
برگزاری مسابقه کتابخوانی «سوگواره گنبد کبریا»

مسابقه کتابخوانی «سوگواره گنبد کبریا» به مناسبت سالروز تخریب قبور متبرک ائمه‌(ع) در قبرستان بقیع کشور عربستان، در تاریخ بیست و چهارم مردادماه برابر با هشتم ماه شوال به شکل سراسری در ایران برگزار می‌شود. این مسابقه به همت نشر دلیل ما و ستاد سوگواره گنبد کبریا اجرا خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، منبع مطالعاتی این مسابقه کتاب «سوگواره گنبد کبریا» اثر حیدرعلی جعفری است. در حقیقت، این اثر پژوهشی درباره تاریخچه تخریب قبور اهل بیت(ع) محسوب می‌شود. 

چاپ نخست کتاب «گنبد کبریا» در سال 1390 شکل گرفت اما چاپ دوم این نوشتار امسال با عنوان «سوگواره گنبد کبریا» در 10 هزار نسخه از سوی انتشارات دلیل ما منتشر شده است.

در بخش پایانی کتاب «سوگواری گنبد کبریا» سوالات مسابقه کتابخوانی مطرح شده است و علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ‌های خود را تا جمعه(15 شهریورماه) به سامانه پیام کوتاه 30006465 ارسال کنند. مراسم قرعه‌کشی منتخبان مسابقه کتابخوانی «سوگواره گنبد کبریا» همزمان با میلاد امام رضا(ع) در تاریخ بیست و ششم شهریورماه صورت می‌گیرد و به پنج نفر کمک هزینه سفر عمره مفرده، به 14 نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و به 14 نفر ربع سکه اهدا خواهد شد. 

کتاب «سوگواره گنبد کبریا» با شمارگان 10 هزار نسخه، در 136 صفحه و به بهای 40 هزار ريال از سوی انتشارات دلیل ما روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط