یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
«100 آگهی مطبوعات»  نقد می‌شود

نشست نقد کتاب و نمایشگاه «100 آگهی مطبوعات» پژوهش و نگارش فرشید پارسی‌کیا برگزار می‌شود. به گفته آرش سلطانعلی، مدیر انتشارات «ایده» این جلسه فردا با حضور منتقدان در گالری بهار خانه هنرمندان ایران تشکیل خواهد شد./

سلطانعلی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: جلسه نقد و بررسی نمایشگاه و کتاب «100 آگهی مطبوعات» از ساعت 18 تا 20 فردا، دوشنبه 29 مهرماه  در گالری بهار خانه هنرمندان با دبیری دکتر سجاد باغبان، برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این جلسه، غیر از دکتر باغبان، افسانه کامران، کیانوش غریب‌پور، فرشید پارسی‌کیا و آرش سلطانعلی حضور دارند. 

این هنرمند و مدرس، همچنین به برپایی نمایشگاه «نماد‌های 5» در گالری ایده اشاره کرد و گفت: نمایشگاه طراحی با عنوان «نماد‌های عدد 5»  از ساعت 17 تا 20 امروزدر محل گالری ایده افتتاح می‌شود. این نمایشگاه شامل آثار تصویرسازی بر اساس عدد 5 است. 

سلطانعلی همچنین اظهار کرد: در این نمایشگاه آرش تنهایی، اونیش امین اللهی، پژمان رحیمی زاده، فرشید پارسی‌کیا، شکوفه فلاح، امیر سحرخیز، مهدی محمدی و گروهی از علاقه‌مندان حضور دارند. لازم به ذکر است که هر کدام از این هنرمندان اثری را در این نمایشگاه ارایه کرده‌اند. 

سلطانعلی در پایان گفت:همه آثار ارایه شده در این نمایشگاه  در کتاب «ایده در پنج سال» منتشر شده است. این کتاب هفته گذشته از سوی انتشارات ایده خلاقیت روانه کتابفروشی‌ها شد. 

«100 آگهی مطبوعات» پژوهش و نگارش فرشید پارسی‌کیا با شمارگان هزار نسخه، 152 صفحه و قیمت 35 هزار تومان، جلد نرم و 50 هزار تومان جلد سخت، از سوی انتشارات ایده خلاقیت منتشر شده است. 

همچنین کتاب «ایده در پنج سال» با شمارگان پنج هزار نسخه، 360 صفحه رنگی و قیمت 20 هزار تومان از سوی انتشارات ایده خلاقیت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. 

گالری ایده در خیابان کریمخان، خيابان خردمند شمالی، خيابان هجدهم، شماره 26 واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط