شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
«مجردها» اجرای عمومی گرفت

نمایش «مجردها» نوشته دیوید فوئنکینو، ترجمه ساناز فلاح‌فرد و کارگردانی پوران مرادی از دوازدهم تا بیست‌وششم اسفند در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پوران مرادی، کارگردان نمایش «مجردها» گفت: نمایش «مجردها» دیوید فوئنکینو با بازی امیر کربلایی‌زاده و فاطمه امینی از دوشنبه 12 تا 26 اسفند، هر روز از ساعت 18 به روی صحنه تالار سایه مجموعه تئاترشهر می‌رود.

وی افزود: این نمایش در بخش نسل نو، سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر، جمعه چهارم بهمن در دو سانس در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا و در بخش‌های بازیگری مرد، بازیگری زن و موسیقی تقدیر شد. موسیقی این اجرا را بهنام رحیمی ساخته است.

مرادی در ادامه با اشاره به نمایشنامه «مجردها»، گفت: این نمایشنامه نخستین و تنها نمایشنامه دیوید فوئنکینو، رمان‌نویس مشهور و معاصر فرانسوی است. ترجمه این اثر به قلم ساناز فلاح‌فرد را انتشارات افراز سال گذشته منتشر کرد. فوئنکینو در سال 2011 به عنوان یکی از پنج نویسنده مطرح فرانسه معرفی شد.

نمایشنامه «مجردها» اثر دیوید فوئنکینو و ترجمه ساناز فلاح‌فرد در سال گذشته (1391) با شمارگان هزار و 100 نسخه، 63 صفحه و بهای سه هزار تومان از سوی نشر افراز روانه کتابفروشی‌ها شد. این نمایشنامه نخستین اثر منتشر شده فوئنکینو در ایران است.

دیوید فوئنکینو متولد 1974 در فرانسه، تاکنون 6 جایزه ادبی از جمله جایزه معتبر فرانسوا موریاک را به خود اختصاص داده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها