سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
اعضای اصلی هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران انتخاب شدند

انتخابات اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران (آشنا) دقایقی پیش برگزار شد. در این انتخابات از میان 10 نامزد، 5 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره این اتحادیه انتخاب شدند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران(آشنا) با اعلام این مطلب به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: امروز (سوم تیرماه) مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت اول اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران(آشنا) با حضور اعضای این اتحادیه برگزار شد.

«مهدی اسماعیلی‌راد» ادامه داد: در این مجمع، علاوه بر تحقق فعالیت‌های جاری این اتحادیه مانند تصویب صورت‌های مالی، انتخابات اعضای هیات مدیره و هیات بازرسی این اتحادیه انجام شد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران(آشنا) با اشاره به نتایج انتخابات گفت: از میان 10نامزد معرفی‌شده، 5نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران(آشنا) انتخاب شدند. این اعضا به ترتیب آرا عبارت‌اند از «حسین معینی»، «سیدمحمود حسینی»، «محمدمهدی داوودی‌پور»، «سعید جلالی» و «عبدالعظیم فریدون».

اسماعیلی‌راد افزود: همچنین «محمدرضا حاتمی»، «ایرج گلپایگانی» و «فریده یوسفی» به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: در این انتخابات «علی اکبر حائری»، «حسین مافی» و «مهدی نقش» نیز به عنوان اعضای اصلی هیات بازرسی اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران(آشنا) معرفی شدند و «محمد محمودی» به عنوان عضو علی‌البدل هیات بازرسی انتخاب شد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران(آشنا) با بیان این‌که این اتحادیه در سال 1380 با هدف حمایت از صنعت نشر در سایر استان‌ها، تاسیس شده است گفت: در دوره جدید فعالیت‌های این اتحادیه از تمام تشکل‌های صنفی نشر که دارای تعاونی هستند، برای همکاری دعوت شده است. در این راستا 6 شرکت تعاونی به اعضای این اتحادیه پیوسته‌اند. این شرکت‌های تعاونی عبارت‌اند از شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، شرکت تعاونی توزیع کتاب تهران (انجمن ناشران دانشگاهی)، شرکت تعاونی خدمات فرهنگی دانشگاهیان پارسا (ناشران دانشگاهی)، شرکت تعاونی ناشران خوزستان، شرکت تعاونی ناشران مرکزی و شرکت تعاونی ناشران مازندران.

اسماعیلی‌راد با بیان این‌که این اتحادیه در حال حاضر 14 عضو فعال دارد گفت: در دوره جدید، در اساسنامه اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران(آشنا) براساس قانون جدید تعاون که به تازگی ابلاغ شده است تغییراتی اِعمال کرده‌ایم؛ به این معنا که در دوره جدید می‌کوشیم تا حوزه فعالیت خود را از صنعت نشر به توزیع و چاپ نیز ارتقا دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها