سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
جشنواره پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گام پنجم

پنجمین جشنواره پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملی، فردا چهارشنبه دهم دی‌ماه از ساعت 10 صبح در مركز همایش های كتابخانه ملی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سازمان اسناد و كتابخانه ملی، فردا چهارشنبه دهم دی‌ماه از ساعت 10 صبح میزبان برگزاری پنجمین جشنواره پژوهش در مركز همایش‌های كتابخانه ملی است.

این جشنواره همه ساله با هدف تجلیل از پژوهشگران علم اطلاعات و دانش شناسی، آرشیو و اسلام شناسی و ایران شناسی، برگزار می‌شود. امسال نیز جشنواره پنجم با همت اداره كل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و با نمایش دستاوردهای پژوهشی و انتشاراتی این سازمان برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره از چندماه قبل و با هدف جمع آوری و معرفی آثار برتر حوزه‌های علمی مرتبط صورت گرفته و توسط داوری‌های علمی، مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است.

همچنین در جشنواره پژوهش امسال دكتر خسروی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری و همچنین دكترخانی پور، مدیركل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملی، گزارشی از روند پژوهشی سازمان اسناد و كتابخانه ملی و چگونگی برگزاری جشنواره پنجم پژوهشی این سازمان ارائه می‌كنند.

شركت در جشنواره مذكور برای علاقه‌مندان آزاد است.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها