شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۶
بيست و هشت عنوان كتاب در حوزه هنر منتشر شد

طي هفته اخير از ميان 934 عنوان كتاب منتشر شده، تنها بيست و هشت عنوان كتاب در حوزه هنر وارد بازار نشر شده است. از اين تعداد اثر مكتوب، 19 كتاب تاليفي، 9 كتاب ترجمه، 15 كتاب چاپ اول، 13 كتاب تجديد چاپ بوده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بنا بر آمار ارائه شده از سوي مركز اطلاع رساني خانه كتاب، طي هفته اخير در مجموع بيست و هشت عنوان كتاب در حوزه هنر چاپ و منتشر شده است.

كتاب هاي منتشر شده در حوزه هنر نسبت به ساير حوزه ها بسيار معدود است. بطوري كه طي هفته اخير 934 عنوان كتاب در بانك اطلاعات خانه كتاب به ثبت رسيده است و از اين تعداد آثر، بيشترين كتاب ها به ترتيب با موضوع دين، علوم عملي، ادبيات، كودك و نوجوان، تاريخ و جغرافيا و سپس هنر چاپ و منتشر شده است.

از بيست و هشت عنوان كتاب منتشر شده با موضوع هنر، تنها 15 عنوان كتاب چاپ اول هستند و 19 كتاب تاليفي، 9 كتاب ترجمه و 13 كتاب تجديد چاپ بوده است.

از ميان آثار منتشر شده در حوزه هنر، مي توان به فيلمنامه «تاريخ سري سلطان در آبسكون» اثر «بهرام بيضايي»، «از سرگذشت لوطي ها» نوشته «سينا ميرزايي»، «باخ:فيلسوف نغمه ها» اثر «دنيس آرنولد»، «تاريخ هنر معماري ايران در دوره اسلامي» نوشته «محمد يوسف كياني»، «خنياگري و موسيقي در ايران: از هخامنشيان تا سقوط پهلوي» اثر «اسكندر امان اللهي بهاروند»، فيلمنامه «زمين» نوشته «بهرام بيضايي»، فيلمنامه «كلاهخودهاي هوشمند» اثر«فرخ انصاري بصير» و... اشاره كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط