مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد عنوان کرد؛
چهار راهبرد اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سال رونق تولید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید، گفت: این اداره کل بر اساس شعار سال، راهبردهای اصلی خود را تدوین کرده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، یادآور شد: تولید و مصرف، صرفاً مفاهمینی مربوط به کالاهای اقتصادی نیستند بلکه جنبه فرهنگی نیز دارند، زیرا در زمینه فعالیتهای فرهنگی و هنری نیز شاهد تولید و مصرف هستیم.
جوادیانزاده ادامه داد: کارشناسان فرهنگی و هنری به عنوان طلایه داران این عرصه هستند که باید بتوانند مسیر تولید کالاهای فرهنگی هنری را در جامعه هموار کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: یکی از تاکیدات ما در سال جدید تدوین راهبردهای فرهنگی و هنری است تا مجموعه اقداماتی اداره کل در مسیر مشخص و هدف گذاری شده قرار بگیرد.
جوادیانزاده گفت: چهار راهبرد اصلی ما شامل اجرای برنامههای پایتخت کتاب ایران و جهتگیری به سمت پایتخت کتاب جهان در سال 2022، حمایت از کسب و کارهای نوپا، احیای جغرافیای فرهنگی یزد و خودباوری فرهنگی و همچنین بازآفرینی فرهنگی و هنری است.
وی گفت: ما در تمامی برنامههای خود بر اساس این راهبردها عمل میکنیم و امیدواریم بتوانیم در سال رونق تولید، حرکتهای موثر فرهنگی و هنری را در سطح استان و کشور داشته باشیم.
نظر شما