دومین سمینار یک روزه کسبوکار چاپ همراه با پنل تخصصی تبلیغات و بازاریابی مدرن، ۲۹ مهرماه در روز ملی صادرات از سوی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه توسعه علمی کسبوکار و گذر از روشهای سنتی به مدرن، دیگر یک اجبار محسوب میشود، با هماهنگی کمیته آموزش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، آموزشهای حین خدمت و برگزاری دورههای تخصصی را دنبال کنیم.
محمدی با بیان اینکه صنعت چاپ باید از پوسته سنتی خود خارج شود، عنوان کرد: بازاریابی دیجیتال یکی از ضروریات تولید محصول است و صنعت چاپ نیز نباید خود را از این حوزه خارج کند و در موقعیت کنونی یکی از بهترین راهها برای عبور از بحرانهای اقتصادی، استفاده از بازاریابیهای دیجیتال است.
وی تاکید کرد: دیگر پشت میز نشستن و تلفن زدن و بازاریابی کردن و تبلیغات محدود در نشریات پاسخگوی نیاز این حوزه نیست و دستاندرکاران این حوزه باید بدانند که تغییر استراتژی در این زمینه ضرورتی است که باید بهکار گیرند.
محمدی همچنین با اشاره به سخنرانی چهار نفر از دستاندرکاران حوزه چاپ و نشر در این سمینار توضیح داد: قرار است در این برنامه بابک عابدین درباره نقش سیستمهای مدیریت اطلاعات در صنعت چاپ، احمد فروزیده درباره مدیریت بحران در کسب و کار چاپ، آرش نیکدست درباره نقش بازاریابی مدرن بر رشد فروش در صنعت چاپ و ابوالفضل ایمنی درباره استراتژی سازمانی نوین در کسبوکار چاپ سخنرانی کنند.
دومین سمینار یک روزه کسبوکار چاپ همراه با پنل تخصصی تبلیغات و بازاریابی مدرن با همکاری و ارائه مدرک مشترک از سازمان صمت استان تهران، اتاق بازرگانی تهران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، ۲۹ مهر همزمان با روز ملی صادرات در اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.
نظر شما